Search

2012. május 18., péntek

About me ~


01. Tell about the best day of your life.
2012. julius 30
amugy nemtudom.
DDD:
az is jovolt mikor tetkom lett.
meg mikor KEK lett a hajam
YAY es nemtudom

02. Who has made the biggest impact in your life, and why?
-


03. Worst injury you got, and how you got it.
Doca keresztanyjának a barátjának a telkén voltunk, és a lépcsők ilyen fém izével voltak lefedve, vagymi. én meg olyan bénán léptem, hogy nem emeltem fel rendesen a lábam, és a fém alja beleállt a lábfejembe. azóta is ott a nyoma, pedig már elég régvolt.



04. The most heartbroken you have been, tell the story.
-


05. A random funny story.
"Olyan parasztok vagytok... Na megyek eszek kolbászt."


06. Where have you traveled?
london :'DD


07. Have you told anyone your deepest secret? If so, what was their reaction?
-


08. Tell about an adventure you have had.
-


09. What were you like as a child?
nemtudom. nagyon sokáig nem tudtam, hogy mi akarok lenni, aztán 8.ra végre eldöntöttem, hogy fotós akarok lenni. jelentkeztem is fotós szakra, fel is vettek, de kijöttünk londonba...


10. The best thing that has ever happened to you?
van tetkóm D:


11. Post a song that you can’t stand.

életemben nem hallottam, úgyhogy nem tudom, hogy ez a jó klipp-e. pedig Doca elég sokszor énekelte, de mindig befogtam a fülem :'D




12. Post a song that you used to love.
ne nevessetek xddd




13. Post a picture of you smiling.

talán még ez a legjobb kép rólam amin mosolygok.




14. Put 10 things you want to do in the year.
- A7X koncert. de úgyse jönnek, csak jövőre, úgyhogy ez nem lesz meg.
- Tetkó a bordámra. Good Charlotte zeneszöveg.
- A7Xes tetkó. Még nem tudom milyen, mert van egypár ötletem.
- Piercing.
- Megkóstolni a Jack Danielst.
- Koncertre menni mégmégmég. Gergőékére vagy Danielékére :'D
- Lefogyni.
- Jól megtanulni angolul.
nincs több.



15. 8 reasons to hate you.
- Szinte alig beszélek. De komolyan. Néha igaz szófosásom van, de az nagyon ritka.



16. 7 things you have in your bed.
- Takaró
- Párna, soksok párna
- Fülhallgató. az mindig, kivéve mikor nem itthon vagyok.
- Niki xddd
- Ágy huzat o.o
ennyi



17. 6 things you can’t live without.
- Zene
- Levegő
- Kaja
- Sprite
- Telefon. de csak mert foreveralone vagyok :'D
- Tejecske. yummiyummi


18. A picture of the thing you love the most.

Talán az A7Xes pólóm. de nem, nincs ilyen...


19. A picture of the person you love the most.
Synyster Gates xddd nem, ilyen sincs szerintem o.o


20. Pour your heart out in two paragraphs.
perszeee


21. Your favorite book and why?
Ilyen sincs. Imádom a Harry Pottert, meg Stephen King könyveit, meg Agatha Christie könyveit, már amennyit olvastam tőlük :'DDD szóval nincs best..


22. 5 movies you recommend.
- Help / A segítség
- Meet the Robinsons / Robinson család titkai. de csak mert imádom
- Jurassic Park
- S.W.A.T (Colin Farrellel *.*)
- Charlie és a csokigyár (a Johnny Deppes)



23. 4 ways to win your heart.
- Legyél vicces
- Nézz ki Jól, vagy legalább is ne legyél csúnya :'D
- Az se baj, ha gitározol, vagy játszol valami hangszeren, esetleg van bandád :$
- Ne légy hülye, azaz légy okos. mert én nem vagyok az :'D
- Plusz egy ötödik. ha tényleg 'megakarod nyerni' a szívem. Légy Synyster Gates.



24. How you see yourself by the end of your year
Ugyanígy. Forever alone, nem hízok, nem fogyok. Angol tudásom egy icipicivel talán jobb lesz, és ennyi.


25. Do you believe in love at first sight - why?
Nem tudom, nem... talán.


26. A song that makes you cry.
Még mindig.. Mikor hallgatok akkor csak majdnem bőgök, ha nézem a klippet akkor tényleg sírok.




27. 1 thing you want to do before you die.
Szeretnék egy saját gyereket. Egy aranyos kisfiúcskát. Lehetőleg szőkét, de az se baj ha barna.
Igazából ez nem egy 'thing' de akkor már A7X koncertre is szeretnék menni :'D



28. Favorite type of music.
Rock


29. To go to a party or to stay home - why?
Mindkettő? Egyébként én tényleg mennék partizni, de mikor arra kerül a sor, hogy mehetek inkább itthon maradok :'D kivéve ha koncertről van szó, mert oda szívesen megyek c: 


30. The worst thing that has ever happened to you.
Azt hiszem ilyen még nem történt..


31. A picture of the happiest moment of your life - if you don’t have, explain that moment.


miért ez a kép jutott eszembe legelőször? Amúgy itt lett tetkóm, és valamin nagyon nevettem




32. Are you bored of this challenge? yes no, why?
nem.


33. A picture of your family, are you close to them, yes, no?
Anyával közös sajnos nincs. Egyébként igen. 


34. Favourite place on earth.
California c:


35. Recommend 5 songs.
- Little piece of heaven - Avenged Sevenfold
- Sometimes - Skillet
- The river - Good Charlotte
- Narcissistic Cannibal - Korn ft Skrillex
- Circles - Hollywood Undead



36. Recommend 8 books.
- Harry Potter 1-7 -- akkor ezt vegyük 7 könyvnek.
- A rossz hely - Dean R Koontz.



37. Recommend 2 websites.
www.sevensfiction.blogspot.com
www.frusa.tumblr.com



38. Post a picture of you, 3 facts.
- Szeretem változtatni a hajam színét
- Smink nélkül csak nagyon ritkán lépek ki otthonról. Értsd: ha a kisboltba kell mennem.
- A körmöm szinte mindig kivan festve c:

39. Introduce your BEST FRIEND(S) & how you guys met.
-


40. Ten random facts about yourself.
Az előző hármat is nagy nehezen írtam le, még másik tízet nem tudok leírni :'D


41. Nine things you do every day.
- Eszek
- Iszok
- Levegőt veszek
- Zenét hallgatok
- Felidegesítem valamelyik tesóm :'D
- Csokit is eszek
- Felmegyek plurkre, még ha nem is írok
több nem jut eszembe



42. Eight things that annoy you.
- Ha valaki csámcsog
- Úgy veri a billentyűzetet, hogy fülhallgatóval hallgatott zenén is áthallani
- 'Lusta voltál és azért nem ettél ma semmit'
- Ha Niki vagy a többiek puszilgatnak :'D
- Ha beszélek és senki se figyel rám /gyakran előfordul/ 

- Agnes. /osztálytársam/
- Szoktam látni, hogy cukiosztálytársam néz engem, de MIÉRT?
- Ha a metrón bámulnak, de úgy tényleg. nem csak egy pillanatra, hanem több percen keresztül.

43. Seven fears/phobias.
- Legeslegnagyobb félelmem: félek a sötétben
- Paranoiás vagyok
- Néha félek a bogaraktól, néha nem :'D
- Félek a magasban. Egyszer apával voltunk fent egy fakilátón, és azóta tériszonyom van.
- Félek, hogy elfogok hízni, de nem teszek ellene semmit :'DDDD
- Foreveralone leszek. /nemmintha most nem az lennék/
- hetedik. nem láthatom az a7xet élőbe :c



44. Five things you can’t live without.
a 17. kérdés ugyan ez volt :'D szóval ha nem emlékszel és kíváncsi vagy, menj fel és nézd meg c:


45. Three words you can’t go a day without using.
- istenem
- oké
- mindjárt



46. Two things you wish you could do.
- úgy beszélni angolul mintha az lenne az anyanyelvem.
- barátkozni c:



47. One person you can trust
Kitti és Fru. Ez kettő, de mindkettőjükben megbízom c:


48. 3 of your favourite experiences.
őőőő, nem tudom


49. Four favourite films and why you love them.
Feljebb már írtam egy csomó filmet. Szóval nemfogom újra leírni őket.


50. 10 things (not people) that make you happy
Zene
zene
zene
kaja
sprite
csoki
csoki
alvás
kakaó
csoki






0 komment:

Dí lo que piensas...