Search

2011. december 21., szerda

i act on my own and i'm to blame~

Valaki evekkel ezelott bekopoghatott volna hozzank, es egy serpenyovel jol fejbe vaghatott volna, hogy 'hé,te! ird be a youtube-ra, hogy avenged sevenfold es hallgasd meg a szamaikat!'

Nem ertem, hogy lehettem olyan hulye par evvel ezelott, hogy nem hallgattam tobb avenged sevenfoldot. Mondjuk akkor meg nem volt semmi stilusom, de remelem mostmar mindenki buszke ram. YAY. Mindjart itt a karacsony es még mindig nincs karacsonyi hangulatom. WHY? Meg ho se esett, remelem pont karacsonykor fog, es akkor ahhhh. :DDD

A tortenetemmel mostanaban nagyon lassan haladok, ihletem van, csak leirni nemtudom. Mindig este tudnam jol megirni, de akkor nemkapcsolhatom be a laptopot. Telefonnal meg nem potyoghetek. Hajajajj, de neheeez az elet. xd

Eddig alexanak meg nikinek vettunk karacsonyi ajadekot, remelem orulni fognak. :d most majdnem leirtam, hogy mi az ajandek. Hupsz O:

eletem legertelmesebb bejegyzese??

0 komment:

Dí lo que piensas...